dijous, 4 de novembre de 2010

SORTIDA AL MUSEU DEL SURO I LA CARBONERA

Dimecres 20 d'octubre vam anar d'excursió.

Quan vam arribar a Palafrugell vam esmorzar a la plaça de Can Mario.

Després vam anar al Museu del Suro, que estava molt a prop. L'Anna era la nostra guia. Ens va ensenyar moltes coses: màquines, eines... També vam veure un vídeo. Alguns feiem de reporters i altres de fotògrafs.

Més tard vam anar a una sureda de Llofriu. Allà hi havia moltes alzines sureres. Vam aprendre els animals que hi vivien, com es pelaven les alzines, com eren els aglans... Però no ens vam poder emportar res perquè a vegades el que és del bosc es queda al bosc.

A l'hora de dinar vam arribar a la Carbonera de Sant Climent de Peralta. Després de dinar vam jugar una estona a fer cabanes, vam entrevistar al carboner Lluís Pla i vam visitar la barraca.
Si voleu fer alguna activitat de la carbonera, cliqueu la imatge.

Va ser una sortida fantàstica!

1. Em va agradar molt que el besavi d'en Lluís Dalmau expliqués com funciona la carbonera.