divendres, 16 de novembre de 2012

ELS TRES PORQUETS

Un dia hi havia tres porquets que s' avorrien dins la cort..Un d'ells va tenir una idea.:
-Ens escaparem va dir .
Es van escapar i van passar per davant meu i jo també vaig tenir una idea.-Me'ls cruspiré!!!!!! vaig dir molt content.
 Al cap d'una estona els vaig veure construint cases.El petit la va fer de palla, el mitjà de troncs i el gran de totxos.
Després jo em vaig acostar a la casa de palla i vaig bufar fins que la vaig fer caure. El porquet petit va anar corrent a casa del mitjà, jo el vaig seguir. i...vaig tornar a bufar fins que la vaig tirar a terra.. Els dos porquets, molt espavilats, van còrrer fins a la casa del seu germà gran. Jo vaig intentar fer-la caura com les altres, però per molt que bufava no ho vaig aconseguir.
Vaig tenir una idea:
-Entraré per la xemeneia i així els enxamparé a tots tres i me'ls cruspiré!!!
Però, vaig caure dins d'una olla d'aigua bullent i vaig quedar ben escaldat.
-Aquests porquets van ser més llestos que jo!!!!!, en comptes de cruspir-me'ls jo, em van enxampar ells a mi.
Martina


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada