divendres, 8 de febrer de 2013

L'EXCURSIÓ

                                                 Quan em vaig aixecar,
                                                  vaig esmorzar,
                                                  al cotxe vaig pujar
                                                  i a l'escola em va portar.
                                                  L'autobús ens esperava i
                                                  ben contents vam pujar.
 


                                                 Al museu vam arribar
                                                 i els invents vam remenar.
                                                 Ben divertit ho vam passar
                                                 fins a l'hora de marxar.
                         

                                                                                    Júlia Vilanova Bonvehí


                                                                                                 



                                                 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada