dijous, 29 de gener de 2015

HEM FET EL NOSTRE BE, COM EL PETIT PRÍNCEP

 







Al meu xai li agrada el cotó fluix blau perquè li recorda els núvols. També li agrada passejar pel mig del blat perquè li fa pessigolles al morro. Per beure li agraden molt les coca-coles cherry pel seu gust de cirera.
El meu xai, quan va a l'espai, el primer que fa és jugar a futbol amb les estrelles.

Marc Alsina


El meu be és de colors perquè li agrada molt anar a la perruqueria.
Va volant per l'espai, de planeta en planeta.Cada setmana torna un dia la terra per estar a la caixa. Els dies que esta a la terra també surt a jugar amb altres bens a fet i amagar.
M'explica histories que expliquen als planetes que va.
Es molt inquiet,encara que, a vegades, quan llegeix, esta tranquil.
Li agraden molt els brots de baobab per menjar.

Gael Suñé

El meu xai és arrodonit com un panet de viena i té la llana blanca i blava.
El meu xai menja herba màgica i per això se li torna la llana blava.
Li agrada conèixer llocs nous, conèixer tots els racons de la Terra i per poder conèixer més llocs salta de planeta en planeta.
Quan corre li surt confeti de les orelles i ho deixa tot com un nou món.
Si ell  tingués papers i llapis faria dibuixos per a tothom.

Camila Cordonet

El meu be és molt prim i de colors perquè cada planeta que toca se li posa un pèl de' un altre color. Li agrada menjar blat de moro perquè li recorden als cabells del Petit Príncep. Li agrada dormir a dalt dels núvols ja què són molt flonjos i suaus.
David Clotas

A la meva xaia Pepita li agradava  menjar llimona amb sucre perquè li recordava al somriure del seu home xai .També li agradava passejar per l' espai  perquè xerrava amb el sol de quin temps faria avui i demà .
En ella li encantava veure estrelles barrejades amb punta de llapis
.ANAIR PAGÈS.

El meu be es diu Rodanxó,
li agrada molt asseure's dalt del planeta Mart i contemplar les estrelles. Es diverteix saltant de estrella en estrella dibuixant les constel.lacions, un dia al meu be va ser capaç  de pujar dalt un meteorit i el meteorit la va portar a fer un vol per l'univers .El Rodanxó i jo parlem molt sovint i ens expliquem les coses que ens han passat.
 ABRIL VILÀ


El meu be es diu Llanetes perquè sempre li agrada el tacte de la llana.Cada dia va a
l'univers i es menja un tros de planeta.Quan no sap que fer va a fer manualitats amb els altres bens.
Li agrada anar a la neu perquè es pot camuflar. El que li agrada més és col·leccionar gomes blanques.
Laia Camps

El meu be és un dormilega i quan dorm somia amb els planetes tous i per això té el cotó tan flonjo.
Quan no dorm, juga i s'enfonsa per la sorra de la platja i els granets de la sorra el raspen i li fan pessigolles. Després es banya i amb les onades tan fortes ell s'enlaire i es pensa que flota i arriba més enllà de l'univers. al matí esmorza i només menja fruita de colors perquè així s' imagina que es torna de colorins. A l'hivern quan neva i fem un ninot de neu es posa al seu costat i es pensa que és igual que ell, i juguem a tirar-nos boles de neu.
MARIA DALMAU

El meu be es diu Rodonet perquè és bastant gras.El meu be quan va a l'espai amb un coet , surt del coet i se'n va als planetes a menjar herba màgica,per això és de coloraines.Cada matí es desperta a les 7:00h i se'n va als Pirineus a esquiar perquè és molt esportista.També li agrada quedar amb els seus amics en el camp.El que més li agrada és llegir llibres i després fer un dibuix sobre el que ha llegit.
Berta Casadevall

El meu xai va néixer  l' any 2000 el 6 d'octubre ,ara té 14 anys i anirà a Nova York a aprendre anglès i a,jugar a futbol a Alemània. Menja dònuts, patates i beicon...Però quan hagi de jugar a futbol  haurà de fer regim ,ara en fa una mica, una mica és una mica! Les seves notes a l'institut són bones ,notables , excel.lents .
Quan ha de dibuixar ho fa fatal !!
Li agrada anar a la perruqueria.
Els seu    color preferit  és el vermell.
Tim Pongiluppi

La meva Boleta és rodona com una estrelleta.
És blanca com una poeta.
Li  agrada menjar bròquil amb patates.
Quan va a l'espai va amb bicicleta.
Quan va al camp es rebolca com una aglà.
Li agrada fer esports com voleibol i gimnàs.
És tan rodanxona que pot jugar amb la lluna.
Li  agrada nedar com un home.
Andrea Martinez.

El  meu  be és molt petit  i  li  agrada  molt  l'herba i també li agrada jugar. Sempre surt a fora i es diu Blanqueta.
Mariona  Gimeno











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada