dimecres, 29 d’abril de 2015

CARTA AL DIARI


CARTA AL DIARI: AGRAÏMENT ALS METGES 

 Hola, sóc en David i us vull explicar la meva vivència a l’hospital. El dijous 15 de gener a la tarda em vaig començar a trobar malament: tenia un molt mal de cap, vòmits i febre. Tenia tendència a somnolència i no podia ni caminar. Els meus pares van trucar a l’ambulància i vam anar cap a l’hospital de Palamós. Una vegada dins d'urgències em van fer unes proves i van sospitar que era meningitis. Ràpidament em van administrar antibiòtic i em van enviar a l’hospital Trueta amb una ambulància SEM. Una metgessa estava al meu costat i la mare al costat del conductor. En arribar al Trueta vaig estar 24 hores monitoritzat a la UCI i vaig començar a millorar. Al dia següent vaig anar a la planta de pediatria. Allà em va sortir una herpes a dins i fora la boca. No podia menjar i em costava empassar. Els metges, les infermeres, les dones de neteja i els celador es van portar molt bé amb nosaltres. Vaig tenir la oportunitat de conèixer la “cibercaixa” i els pallassos de l’ hospital. En total set dies ingressat que recordaré tota la meva vida tant per lo dolent, com per lo bo. Tant pel dolor com per l’estimació que em van donar. 

David Chis Escola El Rodonell de Corçà 4r.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada