dijous, 19 de novembre de 2015

        
                                 Els  tres  porquets
-Ai !-tinc molta gana .
Vaig anar a  caminar i em vaig parar a pensar  i vaig dir :

- Ja se on anar ,aniré a aquell camp on viuen els tres porquets .

Vaig anar caminant fins que hi vaig arribar,aleshores em vaig amagar darrere un arbre i vaig dir :

-Ja ,Ja ,Ja ,que burros són ,una caseta de palla i l'altre de fusta .Amb una bufarada les tiraré a terra .

Vaig anar-hi  i vaig trucar a la porta :

-Obriu! o tiraré la casa a terra .

El porquet va dir :

- No t'obriré!!

Vaig bufar i bufar i la casa a terra vaig tirar . El porquet  va marxar amb el seu germà a la casa de fusta .vaig tornar a tirar la casa a terra ,els dos porquets van marxar a casa del germà gran.Vaig bufar i bufar però la casa no va caure .Vaig pensar:

-Aniré per la xemeneia !!!

Vaig entrat per la xemeneia, però el porquet havia posat una olla bullent .Vaig sortir corrents perquè em vaig cremar el cul.
                                                                                                          Alícia Castilla




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada