dimecres, 18 de novembre de 2015


                      LA CAPUTXETA VERMELLA

 Avui em ve a veure la Caputxeta Vermella. M'ha dit que em portarà  un cistellet amb mel.
Mentre l'estava esperant han trucat a la porta. Em pensava que era la Caputxeta però era un llop  i m'ha tancat a l'armari.
Després he sentit a la Caputxeta que deia:
- Oh àvia quins ulls més grossos que tens...
I m'he imaginat que el llop s'havia posat la meva roba i s'havia posat al llit.
La  Caputxeta li anava  fent preguntes fins que el llop fins que li ha preguntat:
-Oh quines dents més grosses que tens ! I he sentit que el llop li deia  :
- Són per menjar-te millor !!!
M'he espantat molt i molt. Però es veu que per allà passava un caçador i ho va veure i li va disparar. No el el va tocar però el llop no va tornar més.

Berta López vilà

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada