dimecres, 18 de novembre de 2015


                                            LA VENTAFOCS

Hola sóc la Ventafocs. La meva madrastra em fa servir com a criada. Estic farta! Per què m'ha de tractar així? M'aniré de casa i ja està .
 Quan vaig marxar,vaig veure un noi que estava de  cacera. Aquell noi era el príncep.
 El príncep va organitzar un ball per totes les noies del poble perquè es volia casar amb la més bella del regne.
 Jo hi volia anar però la meva madrastra no m'hi va deixar anar. Em va dir que si acabava de fer totes les feines de casa hi podria anar.  Havia de rentar la roba, fregar el terra , netejar els plats... Estava molt trista.
Quan elles van marxar, al cap d'una estona, va venir la meva fada madrina. Em va donar un vestit super maco i unes sabates de cristall per anar al ball.
Em va dir que a les dotze s'acabaria l'encanteri.
Vaig anar al ball, el príncep em va demanar per ballar i es va enamorar de mi però... vam tocar les dotze i vaig haver de marxar corrent. Anava tan de pressa que em va caure una sabata, no em vaig poder parar a recollir-la perquè feia tard.
L'endemà el príncep va voler recórrer tot el poble buscant a  la noia que li anés bé la sabata. A cap noia no li anava bé. A l'última casa que va anar va ser a casa meva. Quan em va provar la sabata va descobrir que era jo.
Ens vam casar i vam viure feliços.
                                                                                                         
                                                                             Àurea Callol Marull

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada