dilluns, 31 d’octubre de 2016

EL CONTE DELS TRES PORQUETS EXPLICAT PEL LLOP

Un dia estava passejant pel bosc i vaig sentir uns porquets.Quan vaig veure que fugien a les cases vaig començar a còrrer per atrapar-los.El petit anava a la casa de palla el mitja a la de fusta i el gran a la de regols.Em venien com l'anell al dit,tenia la panxa buida.Vaig començar a fer un pla.Com que els porquets no s'havien que els tirraria la casa al terra perquè estaven a dins les cases.Vaig còrrer molt i bufar molt fort i com que la casa era de palla en un moment la vaig tenir al terra lo que no  contava era que els porquets no corresin tan i sem van escapar QUINA PENA!!!!!El vaig seguir fins la casa del seu germá.Vaig bufaa  la de fusta que em va costar una mica més.Jo corria capa la casa del germa gran.Vaig bufar tan com vaig poder fins i tot hem vaig posar de tots colors.Despres vaig tenir una idea entra per la xemeneia quan baixava hem vaig escaldar el cul i vaig sortir disparat i no els vaig empranyar més.

Jordi Bofill


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada