dilluns, 31 d’octubre de 2016

LA HISTÒRIA DELS TRES PORQUETS EXPLICADA PEL PORQUET MITJÀ

Un dia estava passejant pel bosc amb els meus germans i  vam decidir fer una casa, el meu germà petit de palla , el meu germà gran de rajols i jo de fusta . Les cases estaven perfectes .
Després vam sentir un soroll com de llop ,tots vam anar a les nostres cases noves. Jo, mentre mirava per la finestra, vaig veure com el llop bufava la casa del meu germà petit i com la palla sortia pels aires.Tot seguit vaig veure com el meu germà petit venia a  casa meva corrents a refugiar-se.
Quan estàvem a dins, el llop volia bufar la meva casa, va bufar tan fort que la va tirar igual que la del meu germà petit . Sense pensar-ho dues vegades vam anar volant a la casa del meu germà gran que tenia la casa feta de rajols. El llop no es rendia i venia corrents trepitjant-nos els talons i les cames que li tocaven el cul . Vam entrar a casa del meu germà gran ,ell sempre te bones idees . I ens va proposar preparar una olla de caldo calenta a sota de la xemeneia . Tal com havíem previst el llop va intentar tirar la casa a terra ,els meus germans i jo ens pixàvem de riure perquè es posava de tots colors de tan bufar .
De cop vam veure que desapareixia , vaig mirar el cel i vaig veure que estava escalant pel teulat i vam sentir que baixava per la xemeneia . El que no sabia el llop és el que li esperava, una olla fent "xup xup" . Va relliscar i va caure dins de l´olla ,va sortir disparat amb foc al cul .
 El llop va marxar i ja no el vam veure mai més .


FI

Ivette Pèrez Cordon

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada