dimecres, 9 de novembre de 2016

EL CONTE DE LA CAPUTXETA EXPLICAT PEL LLOP

Un dia el matí estava passejant pel bosc .De sobte va venir una nena amb un cistell pla de menjar. Quina gana em va venir !!
Vaig pensar que havia de vigilar amb el caçador !
Per això li vaig preguntar on anava. Ella em va dir que anava a ca l' àvia.Li vaig dir que sabia un camí més curt.La vaig enredar per arribar primer.
Vaig entrar ràpid a ca l' àvia la vaig lligar, li vaig tapar la boca i la vaig tancar a l' armari.
Em vaig disfressar d' àvia i em vaig ficar el llit.
La nena va tocar la porta i va dir :
-quines orelles tan grosses!!
-són per escoltar-te millor vaig dir-li
-quins ulls tan grossos!!! em deia ella
-són per mirar-te millro- li vaig contestar
-quina boca més grossa!!!
-és per menjar-te millor!!!
Vaig saltar sobre d' ella.
D'un cop es va obrir la porta i va entrar el caçador.Va tirar dos trets i un em va anar al cul.
Vaig fugir de ca l'àvia corrent.

Marc Liñán

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada