dimecres, 9 de novembre de 2016

EL CONTE DE LA CAPUTXETA EXPLICAT PER L'ÀVIA LOLA

Un dia estava malalta al llit estirada i vaig trucar a casa la meva néta,la caputxeta vermella .Li vaig dir que em portés el berenar que estava malalta.Al cap d'un quart d'hora van trucar a la porta, vaig cridar que la porta estava oberta i em va contestar una veu molt ronca .De sobte un llop va entrar i em vaig espantar molt!!!
Em va tancar a dintre de l'armari em clau i em va posar una cinta a la boca perquè no pogués parlar .Al cap d'un estona vaig sentir la veu de la caputxeta que parlava amb el llop i de sobte vaig sentir dos trets i la caputxeta em va  alliberar .Em va explicar lo del llop, que se la volia menjar i vam sopar tots junts, la mare, l'àvia el caçador i la caputxeta vermella.

Roc Pigem


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada