dimecres, 9 de novembre de 2016

EL CONTE DE LA CAPUTXETA EXPLICAT PER ELLA

 Un dia al matí estava jugant quan de sobte.La mare em va dir

-Caputxeta pots portar aquest cistell a l 'àvia ?

Li vaig contestar que si, i me`n vaig anar cap al bosc.

Em vaig  trobar un llop i em va preguntar:

- A on vas

Vaig contestar que anava a casa la meva a portar-li un cistell . El llop semblava molt bo i
em va indicar un camí més curt.

Al cap d' una estona llarga vaig arribar a casa de la meva àvia. La seva veu era tan ronca que vaig
veure que estava molt constipada. Vaig entrar a casa seva em vaig acostar al seu llit i li vaig
dir :

-  quines orelles  i quins ulls més grossos¡¡¡

Ella em va contestar que eren per escoltar-me i mirar-me millor.

Després li vaig dir  quina boca més grossa¡¡¡

I va ser quan es va tirar a sobre meu tot dient-me que era per menjar-me millor.
I jo ,aquell moment vaig cridar tant i tant que va venir el caçador.  Li va tirar un tret en el cul.

Després vaig sentir com l`àvia feia soroll a dins de l´armari .
Vaig obrir la porta de l'armari, la vaig deslligar , la  vaig abraçar i li vaig donar el cistell.
Vam convidar al caçador a dinar i vam estar xerrant tota la tarda.


Naia López



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada