dimecres, 9 de novembre de 2016

EL CONTE DE LA CAPUTXETA EXPLICAT PER L'ÀVIA PILAR

Un  dia al matí  em vaig despertar per anar a esmorzar  però no em vaig trobar bé .Vaig trucar a la meva filla va dir que no em preocupés  que ja vindria la Caputxeta. Em vaig posar al llit per descansar i de sobte va entrar el llop.  Em va tapar la boca i em va tancar a l 'armari.
Al cap de uns minuts vaig  sentir un soroll, era la Caputxeta !!.Primer estava parlant i després  va cridar "  el llop, el llop".
 A continuacóo vaig sentir dos trets, suposava que era el caçador .


Vaig cridar amb totes les meves forces i la meva neta  em va treure de l' armari ,em va deslligar i em va abraçar.
La Caputxeta em va donar el cistell,,  vam convidar al caçador a dinar i vam estar tota la tarda parlant.   


AidaSerra Costa :)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada