dilluns, 7 de novembre de 2016

EL CONTE DE LA CAPUTXETA VERMELLA EXPLICAT PER ELLA

Un dia, jo tan tranquila-ment estava jugant al pati de casa meva.la meva mare tan pesada com sempre, em va dir que anés a portar el berenar a casa l'àvia Lola , la meva àvia perquè estava malalta.
Quan estava a punt de marxar em va dir molt serosa ment que no passes pel bosc , que hi havien molts animals salvatges i que passes pel caminet que passavem sempre.
Jo molt enfadada perquè volia passar pel bosc, vaig pensar que si passava pel bosc podria veure els animals salvatges com deia la mare i ho vaig fer perquè me fascinaven els animals.
Quant estava a mig camí de arribar a casa l'àvia Lola vaig sentir un soroll enmig dels arbustos , i de sobte em vaig trobar el llop a devant meu!!estava espantada!!
Vaig quedar molt sorpresa quan el llop tan amablement em va donar converse.
Em va dir que hi havien dos camins per anar a casa l'àvia Lola.
Jo vaig anar per un camí i ell per un l'altre.
Quan vaig arribar vaig entrar a dins a casa l'àvia Lola. La vaig trobar tapada fins el nas i molt estranya .Li vaig fer moltes preguntes i li vaig donar el berenar, i quan la vaig destapar vaig veure que era el llop!!!!! De sobte se'm a va tirar el llop a sobre i se'm a volia cruspir!!! i vaig tenir tanta sort que passava un caçador per allà devant i com que va sentir els meus crits d'espant li va tirar dos trets i el va matar. Vaig buscar l'àvia a per tot arreu i la vaig trobar a l'armari.
Vaig trucar a la mare per exlicar-li la aventura. I vam sopar tots junts, la mare, el caçador, l'àvia i jo.
                                                                             
                                                                      FI

AINA DIAZ MIR  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada