dilluns, 7 de novembre de 2016

EL CONTE DE LA CAPUTXETA VERMELLA EXPLICADA PEL LLOP

Un dia estava passejant pel bosc quant de sobte em vaig trobar una nena tan preciosa que me la volia cruspir. Vaig ser amable i li vaig donar conversa, em va dir que anava a portar el berenar a casa l'àvia Lola. Jo li vaig dir que hi havien dos camins per anar a casa l'àvia Lola. Jo vaig passar pel camí més ràpid i ella pel més lent. Ella es pensava que tots dos eren iguals, però la vaig enganyar. Quant vaig arribar a casa l'àvia Lola la caputxeta encara no hi era. Vaig amagar a l'àvia a l'armari i em vaig fer passar per ella, em vaig estirar al llit i em vaig tapar i em va fer moltes preguntes. Em vaig tenir a sobre d'ella perquè me la volia menjar. Vaig tenir tanta mala sort que passava un caçador per ella i com que va sentir els crits de la caputxeta em va tirar dos trets i em va matar.

Joan Casadevall



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada