dimecres, 9 de novembre de 2016

EL CONTE DE LA RÍNXOLS D'OR EXPLICAT PER ELLA MATEIXA

Hola sóc la Rinxols d' Or i avui vaig a passejar pel bosc. Després de caminar molta i molta estona he volgut tornar a casa, però he mirat per tots cantons i he vist que m'he perdut.M'he assegut a  un tronc esperant a que algú amb vingués a buscar .De cop he sentit una olor de sopa calenta .He  passat per un caminet  que m'ha portat a una caseta . La caseta estava amb la porta oberta .A la caseta se sentia l'olor de sopa calenta. He mirat i no hi havia ningú. He  entrat a la caseta i he vist tres cadires,primer m'he asentat a la cadira mes gran,pero era masa dura i m'he fet mal al cul .M'he assegut a la segona ,la mitjana, però era massa tova i m'he enfonsat cap a dins i  he tingut feines per sortir. He provat l'última, la tercera,és la millor,no m'enfonso ni em faig mal al cul ,és normal ,que bé que s'està .De cop i volta em ve una gana que començo a tastar les sopes .La primera sopa que menjo és massa freda ,després tasto la mitjana i està cremant. Provo la sopa petita i està al punt, vull tornar a repetir .Quan he acaba,t he mirat per la finestra i he vist que s'estava fent fosc. He pujat a dalt per investigar què hi havia. M'he trobat tres llits, un de gros, un de mitjà i un de petit.
Primer he provat el llit més gran i era molt tou i m'enfonsava cap endintre. Després he anat al mitjà i m'he fet mal a l'esquena. Després m'he estirat al petit i 'hi estava molt bé i m'he quedat adormida.
Al cap d'una estona sento unes passes que s'acosten. Em desperto, no veig a ningú, penso que és un somni i em torno a adormir, però el soroll continua. Obro els ulls i veig tres ossos que m'estan mirant !!!!

Gemma Gimeno

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada