dilluns, 7 de novembre de 2016

EL CONTE DEL SOLDADET DE PLOM EXPLICAT PER ELL MATEIX

Després de tant de temps d' estar en aquella botiga,un nen es va enamorar de mi i els meus amics.Quan vaig arribar el meu nou lloc ,el nen ens va posar en formacio.Vaig fer un cop de vista a l'habitacio i una ballarina amb va robar el cor.Tenia nomes una cama com jo.El nen amb va daixar a l'ampit de la finestra perquè no li agradava que amb faltes una cama,aquí se'm va acabar la bona sort.El cap de 2 minuts alguna cosa amb va tirar per la finestra.Vaig caura a terra , i uns nens van fer un vixell de paper mi van posar a dintre i amb va posar el riarol de la clavegera .Va ser un viatge molt exidantal ,vaig arribar el mar i un peixm s'em va menjar.Vaig notar que era la fi del mòn .per sort vaig notar que un dia el peix s'obria i quan vaig obrir els ulls tornava esta a casa.El nen amb va olorar i amb va tirar el foc perquè feia mala olor.La ballarina es va tirar el foc amb mi.L'endemà la nena va trobar un cor de plom.


                                                                                                                                                                                                         JOAN PONS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada