dijous, 10 de novembre de 2016

EL CONTE DEL SOLDADET DE PLOM EXPLICAT PER LA BALLARINA

Un dia  el nen estava molt emocionat i  portava una caixa de soldadets de plom  a les mans .Vaig veure  que  un soldadet em mirava  cap a mi  acalorat . Només tenia una cama i el nen el va deixar  a l'ampit de la finestra . Al  cap  de 2 minuts el rei  malvat  el va tirar per la finestra i em  vaig  preocupar  molt per  ell . Aquella tarda em va   passar molt lenta .El vespre es va sentir molt de xivarri a la taula. al cap d' una estona  el nen va pujar amb el soldadet.10 minuts després la casa feia molta pudor de peix .Quan va pujar el  nen, el va  agafar .El vaig seguir,per esbrinar. Quan vaig ser a baix , vaig  veure  que el tiraven al foc .Jo em vaig veure obligada a tirar-m'hi  per  amor .L' endemà ,la nena de la casa va veure entremig de les cendres un cor rosa de plom .

MARTINA CASELLAS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada