dimecres, 9 de novembre de 2016

EL CONTE D'EN PATUFET EXPLICAT PER ELL

Hola sóc en Patufet i la mare m'ha dit que vagi a comprar, a veure com em va tot .Hauré de vigilar que no em trepitgi ningú. M'inventaré una cançó..., ja en sé una < Patim patam patum homes i dones del cap dret patim patam patum no trepitgeu en Patufet>.
Buf!? ja he arribat a la botiga sa i estalvi. Vaig a demanar al botiguer una paperina de safrà i li vaig a portar a la mare. Ara tornaré a cantar la cançó que abans m'ha anat molt bé.
Ja sóc a casa!
Veig que la mare m'espera per dir-me alguna cosa.
M'ha dit que li porti el dinar al pare.
Estava començant a ploure quan he vist una col ,m'hi posaré a sota per refugiar-me .
Ara he vist un bou que se m''acosta!!!
Se m'ha menjat!!!
Sento que els pares em criden .
Cridaré ben fort que els pares em sentin.
Vaig a dir-los-hi que sóc aqui , a la panxa del bou que no hi neva ni plou.
Que bé !! els pares han sentit la meva veu i ja saben on sóc.
Els pares comencen a donar menjar al bou perquè faci un pet.
I així ha estat com he sortit disparat.

Júlia Yruela


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada