dilluns, 7 de novembre de 2016

EL SOLDADET DE PLOM EXPLICAT PEL REI MALVAT

Un dia el dematí vaig veure que el nen portava una caixa de soldadets ximplets .Només ens faltava això ara,ja teníem prou joguines estúpides i asqueroses en aquella casa.Un dels soldadets només tenia una cama,i va mirar cap a la direcció de la ballarina  colorat de color vermell .Em va fer molta ràbia perquè la ballarina era per mi,i vaig pensar alguna cosa per fer-li la guitza. Al cap de 15minuts, el nen, va deixar el soldadet estúpid a l'ampit de la finestra .Ara era la meva, havia de tirar el soldadet daltabaix.El vaig tirar i ves a saber on va anar a parar aquell ximplet estúpid. A la tarda tot va ser normal, fins el vespre que algú no em va fer tanta gràcia. Al cap de 10 minuts, guaita tu ,va venir el nen amb el soldadet ximplet. No sabia pas què havia passat.  Al cap d'una estona, la casa feia molta pudor de peix,i vaig baixar a esbrinar què passava. Quan vaig veure que anaven a tirar el soldadet al foc ,la ballarina també s'hi va tirar
.VA SER EL PITJOR DIA DE LA MEVA VIDA!!!.

Marc Serra

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada